متن درباره شکوفه های بهاری ، متن زیبا و کوتاه عاشقانه در مورد بهار و نوروز

متن درباره شکوفه های بهاری

متن درباره شکوفه های بهاری ، متن زیبا و کوتاه عاشقانه در مورد بهار و نوروز
متن درباره شکوفه های بهاری ، متن زیبا و کوتاه عاشقانه در مورد بهار و نوروز همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن درباره شکوفه های بهاری

آمدن مگر چطور می‌تواند باشد؟
غیر از این است که عطرت بپیچد و
من هزار بهار را
شاخه به شاخه
به پای آمدنت
شکوفه دهم…
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد شکوفه های بهاری

تو را به ترانه‌ها بخشیدم
به صدای موسیقی به سکوت شکوفه‌ها
که به میوه بدل می‌شوند
و از دستم می‌چینند
تو را به ترانه‌ها بخشیدم با من نمان!
عمر هیچ درختی ابدی نیست
باید به جدایی از زندگی عادت کرد.

شعر درباره شکوفه های بهاری

من
بهار می‌شوم…
تو با لب‌هات…
بر تنم شکوفه بزن…
⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد شکوفه های بهاری

ای‌عشق!
ما کِه ‌با تو کناری‌ گرفته‌ایم
سر سبز و‌ پرشکوفه ‌بدار
‌این ‌کرانه‌ را …
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا درباره شکوفه های بهاری

شکوفه های بهاری
آواز قلب من است
عطر یک شکوفه ی بهار نارنج ات برای من کافیست
بهار، تا آمدنت را به انتظار بنشینم

متن در مورد شکوفه های بهاری

هوس گذر
از کوی تو دارم
دلبر گرچه میدانم
که دیگر نیستی
حتی بهارانمون هم پاییز بود!
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد شکوفه های بهار

دستانم را بگیر
تا زودتر از بهار شکوفه دهم
تو خودت میدانی
گل مریم زیباترین است…
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره شکوفه های بهار

آرزو دارم دلتون مثل بهار
پرشود از لحظه های ماندگار
زندگیتون خالی، از اندوه و غم
لحظه های شادمانیتون بیشمار

متن زیبا در مورد شکوفه های بهاری

روزهای اول
اردی بهشت است
و تقویم ِدل
گره خورده
به غروب های بهار
⇔⇔⇔⇔

شعر در مورد شکوفه های بهاری

بهار یعنی بیایی و جای پایت
در این خانه سبز شود
بهار یعنی در آغوش تو
شکوفه بزنم، برسم، بیفتم
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد شکوفه های بهار

هوا عجیب بوی بهار گرفته است
دستم را بگیر
و برای لمس احساسی‌ ترین
باران به خیابان ببر
خیالت راحت، این باران
از آسمان اردیبهشت می‌ بارد
خیسمان نمیکند
عاشق‌ ترمان می‌ کند !

متن کوتاه در مورد شکوفه های بهاری

بهار
و این همه دلتنگی ؟!
نه …
شاید فرشته‌ ای
فصل‌ ها را
به اشتباه ورق زده باشد …
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی در مورد شکوفه های بهاری

تو را که می بینم
عطر بهار نارنج در تمام شهر می پیچید
قدم که بر می داری هر درخت شکوفه می زند
و نسیم بهاری با شوخ طبعی میان گیسوانت می دود
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه در مورد شکوفه های بهاری

به تو گفتم: «گنجشک کوچک من باش
تا در بهار تو من درختی پرشکوفه شوم».
و برف آب شد، شکوفه رقصید، آفتاب درآمد .
من به خوبی ها نگاه کردم و عوض شدم
من به خوبی ها نگاه کردم چرا که تو خوبی
و این همه اقرارهاست، بزرگ ترین اقرارهاست .

شعری درباره شکوفه های بهاری

جوانه زده
گلدان کوچکم
دلم کمی بهار می خواهد
نمی آیی؟

Comments