قرص فارماتون

قرص فارماتون

خواص و عوارض قرص فارماتون اصل برای ریزش مو و خانمها چیست در سایت علم سرا
  قرص فارماتون , قرص فارماتون اصل , قرص فارماتون چیست , قرص فارماتون برای ریزش مو
قرص فارماتون را همه می شناسید.هدف این سایت بالا بردن سطح اطلاعات شماست ، لطفا قبل از مصرف قرص فارماتون با پزشک مشورت کنید. به خصوص در کودکان و در زمان بارداری و شیردهی تا خدای نکرده دچار مشکل نشوید .کپسول فارماتون یکی از مکمل‌های طبیعی است که از آن برای رفع خستگی روزانه استفاده میشود . از کاربرد های قرص فارماتون می توان به اصلاح توانایی های فیزیکی و مقابله با استرس و خستگی اشاره کرد . ترکیبات این قرص شامل نیاسین و جینسینگ و اسید فولیک و اسید پانتوتنیک است . کپسول فارماتون دارای ویتامین های a ، d ،e ، c ، b1 ، b2 ، b6 ، b12 است . تاثیر جینسینگ بر سیستم عصبی مرکزی بدن باعث تاثیرات مثبت بر سیستم ایمنی بدن و کاهش استرس و فشار ذهنی میشود. از خواص دیگر فارماتون میتوان به بالا بردن تمرکز و بهبود حافظه اشاره کرد . این قرص به رنگ قهوه ای و در قوطی‌ های شیشه‌ای ۳۰ تایی و ۱۰۰ تایی ارائه میشود و مورد استفاده قرار میگیرد .

قرص فارماتون چیست

این قرص شامل فرم بخصوصی از دارو است . فارماتون به شکل یک کپسول خوراکی نرم عرضه میشود که شامل فراهمی زیستی عالی و مناسبی است . این قرص  یکی از پرطرفدارترین ویتامین های دنیا می باشد . این قرص یک مکمل ویتامین سوئیسی میباشد.

همه چیز درباره جینسینگ

گیاه جینسینگ هزاران سال است که در طب چینی مورد استفاده قرار میگیرد . جینسینگ دارای سه نوع است ، جینسنگ آمریکایی و آسیایی و سیبری . گیاه جینسینگ یک داروی ضد پیری است و مواد مغذی زیادی دارد که متابولیسم پوست را فعال میکند . از خواص جینسنگ برای پوست میتوان به بهبود رنگ چهره و بیماری های پوستی و کاهش چین و چروک پوست اشاره کرد .

چگونگی مصرف کپسول فارماتون

لطفا قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید . در ابتدا اطلاعات روی بسته قرص را مطالعه کنید . تجویز پزشک در مورد زمانبندی مصرف این قرص ها در اولویت قرار دارد.در بزرگسالان به صورت مصرف روزانه یک کپسول قبل یا بعد از غذا .ابتدا فارماتون را برای چهار هفته مصرف کنید . اگر حس کردین حالتان بهتر شده ، می توانید به مصرف این قرص را برای بیشتر از دوازده هفته ادامه دهید. بعد از دوازده هفته در صورت گرایش به مصرف این دارو با پزشک صحبت کنید . مصرف این قرص برای کودکان ممنوع است .
قرص فارماتون , قرص فارماتون چاق کننده است؟ , قرص فارماتون برای خانمها , قرص فارماتون برای چاقی

شرایط نگهداری کپسول فارماتون

کپسول فارماتون را در ظرف های بسته و محکم و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید . دمای نگهداری این قرص دمایی است که از بیست و پنج درجه بیشتر نباشد . به دور از گرما و نور مستقیم نگهداری شود و در فریزر قرار داده نشود . از خالی کردن دارو در دستشویی و ظرف شویی اجتناب کنید برای اینکه ممکن است موجب آلودگی محیط زیست شود .

منع مصرف قرص فارماتون

اختلال های ذخیره سازی آهن همانند هموکروماتوز ، اختلال های مربوط به کبد ، مشکلات گوارشی یا جذب گلوکز یا گالاکتوز ، غلظت بالای کلسیم  ویتامین دی و آ در خون . مشکلات کلیوی ، حساسیت به سویا و بادام زمینی ، در زمان دیابت با احتیاط مصرف شود

مصرف قرص فارماتون در بارداری و شیردهی

در صورت بارداری یا قصد داشتن برای بارداری یا در دوره شیردهی به هیچ عنوان از این قرص استفاده نکنید

نکاتی درباره مصرف کپسول فارماتون

بهترین زمان برای مصرف مکمل های معدنی همانند فارماتون موقع صرف غذا است . کپسول فارماتون باعث بهبود سوخت و ساز بدن میشود و اشتها آور است . این قرص از سویا و روغن بادام زمینی و لاکتوز تشکیل شده است .

تداخل دارویی با قرص فارماتون

دارو های رقیق کننده و ضد انعقاد خون همانند وارفارین و آسپرین و کپسول لوودوپا ، داروهای ضد فشار خون ، ضد افسردگی ، آرامبخش و یا محرک سیستم اعصاب

عوارض کپسول فارماتون

اختلال و مشکل در خوابیدن ، خاریدن پوست ، سردرد داشتن ، اختلالات گوارشی همانند استفراغ و تهوع و اسهال و درد شکمی و سرگیجه

قرص فارماتون برای ریزش مو

از رایج ترین موارد مصرف این قرص میتوان به استفاده از آن برای ریزش مو و اختلال های نعوظ اشاره کرد ، اما برای استفاده از این قرص در این موارد باید با پزشک مشورت کرد و بدون تجویز پزشک نباید کپسول فارماتون را مصرف کرد .
قرص فارماتون , قرص فارماتون ایرانی , قرص فارماتون عوارض , قیمت قرص فارماتون

فراموش کردن مصرف قرص فارماتون

اگر مصرف این قرص را فراموش کردید هرچه زودتر آن را مصرف کنید . اگر تا زمان بعدی مصرف قرص زمان کمی باقی مانده است از مصرف داروی قبلی که فراموش کردین مصرف کنید چشم پوشی کنید و مطابق برنامه دارو را مصرف کنید . اگر به صورت پیاپی زمان مصرف دارو را فراموش کردین از آلارم و یادآوری اعضای خانواده کمک بگیرین .

مصرف بیش از اندازه قرص فارماتون

کپسول فارماتون را بیش از مقداری که پزشک تجویز کرده مصرف نکنید . عوارض مصرف بیش از اندازه  این قرص ها باعث مسمومیت میشود و تاثیری در بهبود علائم بیماری ندارد .

مصرف قرص فارماتون تاریخ گذشته

اصولا مصرف قرص تاریخ گذشته برای یک مرتبه نمیتواند اثرات جانبی جدی داشته باشد ، اما اگر حس بدی دارید و حالتان خوش نیست میتوانید به پزشک مراجعه کنید تا خیالتان آسوده شود .
خواص قرص فارماتون , قیمت قرص فارماتون 30 عددی , زمان مصرف قرص فارماتون , نحوه مصرف قرص فارماتون

کپسول های های فارماتون و دیابت

خوشبختانه این قرص هیچ قندی ندارد ، مصرف کپسول فارماتون برای بیماران دیابتی در صورتی که پزشک آن را تجویز کرده باشد ، بدون اشکال است

کپسول فارماتون و چاقی

این قرص و مکمل های اینچنینی خود به خود باعث چاقی نمی شوند . نوع عملکرد کپسول فارماتون به این صورت است که سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد . در نتیجه باعث افزایش گرسنگی و خوردن غذای بیشتر میشود . اگر غذاهای مقوی بخورید باعث چاقی شما میشود اما اگر غذاهایی با کالری پایین بخورید چاق نخواهید شد .

Comments